Πολιτική επιστροφών

Ο εκάστοτε πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε ή να ζητήσει την αντικατάσταση τους εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, στις περιπτώσεις στις οποίες παραδόθηκαν λανθασμένα προϊόντα, επίσης προϊόντα που δεν ενδείκνυνται για την εργασία που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν και τέλος σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν, πλήρη και χωρίς φθορές. Δε θα πρέπει  να έχει γίνει καθόλου χρήση του προϊόντος.

Σχετικά με την επιστροφή θα συμπληρώσετε το δελτίο  επιστροφής, θα τo εσωκλείσετε στο δέμα και θα το στείλετε πίσω με τη μεταφορική με την οποία παραλάβατε το δέμα σας με δική σας χρέωση ή κατόπιν συνεννόησης με υπάλληλο της εταιρείας μας,  χωρίς χρέωση (για πελάτες εντός Αττικής). Θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε  Όταν παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας  θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να  ενημερώσουμε για το πιστωτικό σας υπόλοιπο  και αν επιθυμείτε το πόσο να αφαιρεθεί από επόμενη αγορά ή αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για να προχωρήσουμε στις ανάλογες ενέργειες.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται ως εξής:

Σε περίπτωση πληρωμής τοις μετρητοίς,  με αντικαταβολή, με χρέωση μέσω πιστωτικής κάρτας,  είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) που θα υποδείξει ο ίδιος.

Στην περίπτωση πληρωμής μέσω Paypal, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων με αντίστοιχη πίστωση του λογαριασμού Paypal του πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε μπορούμε να μην αποδεχτούμε την όποια επιστροφή και αντικατάσταση. την επιστροφή θα συμπληρώσετε το δελτίο  επιστροφής, θα την εσωκλείσετε στο δέμα και θα το στείλετε πίσω με τη μεταφορική με την οποία παραλάβατε το δέμα σας με δική μας χρέωση ή με υπάλληλο της εταιρείας μας χωρίς χρέωση (για πελάτες εντός Αθηνών). Θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε  Όταν παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας  θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να  ενημερώσουμε για το πιστωτικό σας υπόλοιπο  και αν επιθυμείτε το πόσο να αφαιρεθεί από επόμενη αγορά ή αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για να προχωρήσουμε στις ανάλογες ενέργειες.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται ως εξής:

Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας:

Σε περίπτωση πληρωμής τοις μετρητοίς με αντικαταβολή, είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) που θα υποδείξει ο ίδιος.

Στην περίπτωση πληρωμής μέσω Paypal, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων με αντίστοιχη πίστωση του λογαριασμού Paypal του πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε μπορούμε να μην αποδεχτούμε την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.